Hvordan vi jobber med Customer Success og Support hos Refapp

Digital reference checking Emelie Dahl

IMG_3509

Når du har spørsmål om hvordan du kan få enda mer verdi ut av digital referansesjekk med Refapp, eller du har støtt på utfordringer med verktøyet, kan du stole på at de er der for deg - Refapps Customer Success og Support team. De er bare en telefon, en mail, et webinar eller en skjermdeling unna, klare til å løse utfordringer og svare på dine spørsmål.

Dette høres jo veldig fint ut. Men la oss være litt mer spesifikke. Jon Sigve Skard, Customer Success Manager og Jennie Engberg, Customer Service Coordinator hos Refapp beskriver hva du kan forvente når du jobber med oss.

Refapps Customer Success Managere - når organisasjonen din trenger hjelp og veiledning

- Når vi jobber med Customer Success hos Refapp, er vår prioritet å gi dere en god opplevelse av å bruke verktøyet fra starten av og sørge for at dere har det dere trenger for å få mest mulig ut av det. Vi hjelper virksomheter i privat sektor og offentlig sektor i ulike bransjer med å implementere digital referansesjekk og har opparbeidet oss mye erfaring på veien. Basert på deres behov kan vi for eksempel hjelpe dere med:

  • Onboardingmøter, utrullingsplaner og opplæringsøkter i forbindelse med implementering av Refapp. Vi vet hvor viktig det er å ha en god utrullingsplan for at implementeringsprosessen skal bli så bra som mulig. Deres Customer Success Manager vil hjelpe dere å komme i gang med Refapp på den måten som passer best for deres organisasjon.

  • Integrering med deres ATS. Vi jobber tett med en rekke Applicant Tracking Systems og kan hjelpe dere med å integrere Refapp i rekrutteringsprosessene deres.

  • Tilpasse Refapp til måten dere rekrutterer på. Som del av onboardingprosessen kan vi bistå med alt fra GDPR-compliance til utforming av spørreskjemaer til ulike roller.

  • Oppfølgingsmøter hvor vi snakker om deres erfaringer, statistikk og målsettinger fremover. Hvis du har spørsmål om ny funksjonalitet tar vi dette med glede videre til våre utviklere. Kundene våre er vår viktigste kilde til utvikling av nye features.

  • Månedlige gratis live webinarer hvor nye brukere får en gjennomgang av digital referansesjekk med Refapp, og hvor vi presenterer de siste produktoppdateringene. 


Refapp support - alle brukeres go-to for veiledning og feilsøking


- Supporten vår er basert på noen grunnleggende prinsipper som vi aldri viker fra. Med dette vil vi forsikre oss om at du alltid har en positiv erfaring når du tar kontakt med oss:

  • Du kan alltid ta kontakt, samme hvilket spørsmål du måtte ha. Vi er alltid tilgjengelige for veiledning, tips, råd og feilsøking. Du trenger aldri nøle med å ta kontakt.

  • Du skal få hjelp raskt. Du kan nå oss via telefon, email, gjennom Hjelpesenteret eller gjennom direkte kontakt fra Refapp. I snitt får brukerne våre hjelp innen 15 minutter. Mange utfordringer kan løses umiddelbart. Hvis utfordringen krever mer feilsøking, vil vi ikke la deg sveve uvitende rundt i cyberspace og du vil motta oppdateringer.

  • Vi liker å snakke over telefon eller å møtes online. Direkte kontakt eller skjermdeling er ofte den raskeste måten å oppklare spørsmål på.

  • Support and tech are a close-knit team Support og tech er nært sammenknyttet. Utviklerne våre er aldri langt unna hvis du støter på et problem som trenger dybdeundersøkelse.

  • Vi er takknemlige for tilbakemelding om utfordringer eller ønsker. Forholdet vi har til kundene våre er vår hovedprioritet, og tilbakemeldingene vi mottar fra kunder gjør Refapp bedre og bedre. Føl deg alltid fri til å dele det du tenker med oss.

Vi håper du synes informasjonen var interessant! Ønsker du å lære mer om digital referansesjekk med Refapp? Book en demo!